מה עומד בראש מעייניה של המנכ"לית? זאת הסיבה להרחבת משרד השירות וראיונות העבודה באלעד

בבסיס הDNA של 'אפשרי' טמונה 'תודעת השירות' 

מנהלי תיקים ופקידי שירות הוכשרו בתהליך מקצועי ויעיל לשם הרחבת מוקד השירות באלעד

משרד השירות של 'אפשרי' באלעד מתרחב בימים אלו, עם הוספת ואיוש משרות ניהול תיקים נוספים. זאת בגלל כמות הפניות העצומה בלעה"ר ומתוך רצון ושימת דגש על השירות המעולה של 'אפשרי'.

"תודעת השירות ללקוחות היא אצלנו הראשונה במעלה, לשם כך אנו משקיעים כספים רבים ומתייעלים בכל עת, כדי לעמוד לצידם של לקוחותינו גם לאחר שסיימו את ההתקשרות עמנו ואישור הזכויות בוועדות", אומרת ט' ליבוביץ, מנכ"לית 'אפשרי', "מנהלי תיקים נוספים מסיימים כעת תהליך הכשרה יעיל ומקצועי, וכבר משתלבים בעבודה הקולחת, מתוך שליחות לשרת את עם ישראל באדיבות, במסירות, במקצועיות ושירותיות".

עוד כתבות שיכולות לעניין אתכם...

'איש את רעהו יעזורו': ב'באיאן' מברכים על שיתוף הפעולה והיוזמה הברוכה שנקט מפעל החסד 'יעזורו'

תאריך: 16/02/2024

'אתהלך' בחפץ חיים: כנס ייחודי ומושקע מבית 'עזרת תורה' במלון חפץ חיים

תאריך: 03/04/2024

'הטוב והמיטיב'?.. בעיצומם של ימי השבעה הופקדו בחשבון האלמן הטרי 57,671 ₪

תאריך: 10/04/2024

'והדרת פני זקן': כנס השקה והיכרות עם המחלקה המיוחדת לגיל העמידה

תאריך: 04/02/2024

'והדרת פני זקן': מוקד חדש וייעודי למחלקה המתרחבת 'אפשרי בכבוד' לגיל הזהב

תאריך: 05/01/2024

'יש מאין' בעפולה עילית: ימי עיון והכשרה לצוותות החינוך לרגל התפתחות הקהילות התורניות בעיר

תאריך: 02/02/2024

'להתפטר' מאבחנה של ASD: אינטרס של מי?

תאריך: 24/02/2025

'משמחים לבבות': חוליה נוספת בשרשרת החסד של קופת 'ישמח לב'

תאריך: 25/11/2024

יש לך שאלה? חשוב לך לברר משהו?

לחיצה כאן ואנחנו ניצור איתך קשר בהקדם.