בבסיס הDNA של 'אפשרי' טמונה 'תודעת השירות'
מנהלי תיקים ופקידי שירות הוכשרו בתהליך מקצועי ויעיל לשם הרחבת מוקד השירות באלעד
משרד השירות של 'אפשרי' באלעד מתרחב בימים אלו, עם הוספת ואיוש משרות ניהול תיקים נוספים. זאת בגלל כמות הפניות העצומה בלעה"ר ומתוך רצון ושימת דגש על השירות המעולה של 'אפשרי'.
"תודעת השירות ללקוחות היא אצלנו הראשונה במעלה, לשם כך אנו משקיעים כספים רבים ומתייעלים בכל עת, כדי לעמוד לצידם של לקוחותינו גם לאחר שסיימו את ההתקשרות עמנו ואישור הזכויות בוועדות", אומרת ט' ליבוביץ, מנכ"לית 'אפשרי', "מנהלי תיקים נוספים מסיימים כעת תהליך הכשרה יעיל ומקצועי, וכבר משתלבים בעבודה הקולחת, מתוך שליחות לשרת את עם ישראל באדיבות, במסירות, במקצועיות ושירותיות".